30-10-2013

moestuin en andere avonturen


Hoe lang is dat geleden zeg. Schandalig hè. Maar echt, ik was dus wel vanalles aan het doen. Ik ben met allerlei nieuwe avonturen bezig. Een nieuw boek met Mme Zsazsa en Dorien bijvoorbeeld. En daardoor woonde ik praktisch Indekempen want het was niet zo eenvoudig om die tuin van Mme mee te brengen naar hier voor de shooting. Ondertussen heb ik mijn eigen woonplaats ook maar verlegd en woon ik terug in het Vlaams landsgedeelte. Maar dat was een ander avontuur.


Het Moestuinboek dus. U leest er alles over bij Mme. En er moet ook gestemd worden op de cover want drie vrouwen die moeten kiezen, dat komt nooit goed. 1000 vrouwen die moeten kiezen ook niet maar kom, dan moeten wij het tenminste niet uitvechten.


Stemmen gebeurt dus Indekempen. Niet hier. Merci. Ofnee, ik moet nu terug Danku zeggen. 


cover





10 opmerkingen:

  1. Doe ne keer iets speciaals en maak een boek met TWEE voorkanten....genen achterkant dan natuurlijk, dan moet ge niet liezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh! Ik kijk al uit naar het moment dat het boek in de winkel ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een gat in de markt gevonden, ook al lag dat gat ver weg in de Kempen!
    Als 'kersverse' moestuinierster kon dit boek niet beter gelegen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh de links vind ik wel super, met dat oranje heerlijke herfstfoto met dat sla'tje op zij herfst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai! Blij te lezen dat ik niet de enige was met blogachterstand.
    Leuk je terug te lezen, Elza, ik moet altijd met u lachen (toe- niet uit!).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super dat je terug bent !! Vind jouw blog altijd zalig om te lezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for another great post.This is so amazing.

    BeantwoordenVerwijderen