19-10-2012

om moeilijk te doen


Om dus echt ambetant te doen, post Tantehilde de winnaars van mijn 3 boeken bij haar en ik andersom. Om jullie wat alert te houden hè.

Ik mocht bij haar kiezen welke poppen ik graag gemaakt zou zien worden. Het was niet gemakkelijk. Het was om niet te zeggen moeilijk. Ik gun iedereen eigelijk een pop om verdriet te troosten en gelukkig te maken. Eigelijk zou dat zelfs verplicht moeten zijn.

Hieronder dus mijn top 3.



Ik wil dus een Elvis zien op de Flickrpagina.


Schermafbeelding 2012-10-18 om 23.10.37



En Einstein. Mét tong! anders wil ik het boek terug.


Schermafbeelding 2012-10-18 om 23.16.13



En voor onderstaande minstens 3 poppen! Aja. 


Schermafbeelding 2012-10-18 om 23.17.01


Mail me jullie adres en denk eraan.... We houden jullie in't oog! 

Mme heeft ondertussen nog 2 andere exemplaren verloot. Archiemoeilijke wedstrijdvraag aldaar. Maar wel eentje waarvan ik bijna in mijn broek deed. (Het antwoord wetende.) 



PS: Kleine nieuwtjes - net blogonwaardig genoeg - en de preview van de grote nieuwfeiten van wereldniveau, zijn te vinden op feestboek. 

elzadblogspot

DePoppenVanTantehilde

En af en toe ook een flauw mopke. 


Proficiat aan de welverdiende winnaars.


6 opmerkingen:

  1. Joepieeeeeeee :D

    Tante Hilde is al verantwoordelijk voor mijn blog-verslaving, benieuwd of daar nu ook poppen-maken bij komt ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verdiende winnaars. Amai ik ben al zo benieuwd om Elvis en Albert E. in popvorm te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat fijn! Dat wordt dus een elvis hé, ik beloof het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaars! Ben ook heel benieuwd hoe Elvis en Albert Einstein er uit gaan zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hehe, ben ook wel curieus naar Elvis en Einstein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, proficiat! Ik hoop dat Marianne geen al te grote klas heeft...
    En ik ben al opgelucht dat ik de slogan-wedstrijd gewonnen heb, en niet deze. Want die pop voor m'n dochter maak ik wel, maar of ze gaat LUKKEN en toonbaar zal zijn, dat is nog maar de vraag...

    BeantwoordenVerwijderen