03-10-2012

content?


Ge zou zeggen van wel hè.

blij1

Ik kan daar niet meer over zeggen hè. Ge had erbij moeten zijn. Het had het moeten horen...
Ik ga er ook niet meer over zeggen. Ik ga er gewoon nog es aan ruiken. Verse borelingen ruiken heerlijk. Oh. 

Oh.


Oh.


blij3
blij4
blij5
blij6
blij7
blij2


Oh.

De Poppen van Tantehilde 
19,95 - 160 pagina's - incl. patroonvel
Overal te verkrijgen maar ook bij Tante zelf. Handtekening incluis. Misschien nog wel een traan van geluk erbij. 


Oh.




25 opmerkingen:

  1. Zo te zien hebben jullie dat schitterend gedaan...proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is denk ik een van de eerste keren dat ik een foto kan voelen en zien tegelijk. 'Geniet ervan' is een overbodige wens: 'blijf genieten' dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL, ik ga voor de traan van geluk! Zo poëtisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergeboorte, is het boekje ook in Nederland te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Binnenkort ook in de Nederlandse boekenwinkels te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En wat ligt er hier voor mijn neus!? Ik haal er NU de plastiek af om in die mooie foto's te duiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is ontroerend (en herkenbaar) om te zien! Proficiat dames, PRO-FI-CIAT!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohja, verse boorlingen ruiken inderdaad heerlijk, dat ben ik helemaal met je eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ik popel!!!! Ik wil er één! Maar ik wil 'm zo graag van Hilde zelf kopen. En dus moet ik nog wachten. Pfff!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was vandaag in de winkel om dat andere boek in huis te halen toen ik 'm zag blinken. En ik kon het, natuurlijk, niet laten. Wat is hij mooi, en wat ruikt hij lekker. Heb zin om er onmiddellijk aan te beginnen, aan een poppenvriend voor mezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohh zo schoon!!

    Maar Tante Hilde man, uw haar jom, zo volwassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MOOI!! Gefeliciteerd!
    Ga gauw op bol.com kijken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, proficiat! Vol verwachting klopt mijn hart....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannendddd!!! Heel erg gefeliciteerd met weer een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een keischoon boek met de mooiste foto's van de hele wereld..echt waar..Mattijs werd zelfs ongeduldig van mijn lange kijken ernaar.."ze is al 15min bezig en nog ni eens in de helft..zucht"

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tante Hilde's 6de kindje!!!!
    Ziet er een prachtig boekje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben er op dit eigenste moment in aan het bladeren. Wondermooi, effenaf af! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier ligt het ook op mijn schoot, en het is een zalig mooi boek! Chique chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig boek! Alleen ... De 2 kinderen hier vechten erom ... Heb er nog geen 1 keer helemaal kunnen doorbladeren. ' mama, kijk wat die pop nu doet'.
    Een echt sprookjesboek!

    BeantwoordenVerwijderen